Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – aprilie 2016

Sondajele de audiență TV din luna aprilie arată că nu există televiziune, în top 15, care să fi câștigat telespectatori în cursul acestei luni, la nivel național. Anotimpul cald și-a pus amprenta serios în sondajele TV. În premieră, Nașul TV intră în sondajele de audiență TV.
 aboneaza-te
televiziune.jpg

Luna aprilie marchează scăderea accentuată a consumului de televiziune. Este o scădere firească pentru că anotimpul cald îi scoate pe oameni din case și-i îndepărtează pentru mai mult timp de televizor.

Practic, la nivel național, nu se înregistrează nicio creștere de rating la vreo televiziune din top 15.

Pro TV și Antena 1 au avut de unde să piardă telespectatori față de luna precedentă: 91.000, respectiv 92.000 de persoane. Sunt cele mai mari scăderi de audiență, dar acest lucru nu le afectează pozițiile confortabile pe care le dețin în sondaje.

De notat că România TV a redevenit a patra televiziune la nivel național, după ce în martie pierduse această poziție. România TV a pierdut mai puțin telespectatori decât Antena 3: 11.000, respectiv 37.000.

În sondajele din luna aprilie apare, în premieră, televiziunea Nașul TV (Radu Moraru), cu o audiență națională de 2.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright: ARMADATA S.R.L.

Nașul TV se numără printre ultimele televiziuni în sondajul național, alături de TV Neptun și MTV România, toate cu o medie de 2.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Alte televiziuni care au suferit scăderi de audiență la nivel național: Kanal D (-58.000), Național TV (-12.000), TVR 1 (-30.000), Antena Stars (-16.000) și B1 TV (-12.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii