Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL în anul 2018

Indicii de audiență pentru 85 de televiziuni din România,  în anul 2018, arată că, la nivel național, Pro TV a dominat autoritar clasamentul, în ciuda faptul că a pierdut telespectatori față de anul 2017. În coada topului, 14 televiziuni au fost urmărite fiecare de mai puțin de 1.000 de persoane pe minut la nivel național.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

În 2018, Pro TV a avut o medie de 698.750 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, studiu realizat pentru CNA. Asta înseamnă că, pe parcursul anului 2018, programele televiziunii deținută de americanii de la CME au fost urmărite în medie de 698.750 de români pe minut. Pro TV deține o poziție confortabilă de lider, în ciuda faptului că indicele său de audiență este mai mic cu 31.204 persoane față de anul 2017. Este cea mai mare pierdere de audiență de pe piața TV.

Ratingul Pro TV este cu mult mai mare decât cel realizat de Antena 1, principalul său concurent, care a avut o medie de 470.132 persoane pe minut, în scădere cu 5.154 de persoane față de 2017.

A treia televiziune a anului 2018 a fost Kanal D, cu o medie de 383.875 persoane pe minut, la nivelul anului precedent (scădere de cu 437 de indivizi).

România TV a fost a patra televiziune a anului trecut, peste Antena 3: 242.511, respectiv 201.554 telespectatori pe minut. România TV a pierdut 13.156 de persoane, în timp ce ratingul Antena 3 a coborât cu 15.394 de persoane.

Televiziunea de stat TVR 1 a ocupat locul 7 în topul audienței generale, cu o medie de 107.481 telespectatori pe minut, în creștere cu 12.005 persoane față de 2017. Această creștere se explică prin difuzarea meciurilor de la Campionatul Mondial din Rusia.

În topul celor 85 de stații, se constată că 39 de televiziuni au avut audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut. Dintre acestea, 14 canale au înregistrat sub 1.000 de telespectatori pe minut.

Televiziunile care și-au crescut audiența la nivel național în 2018: Pro 2 (15.884 persoane), Realitatea TV (13.470), TVR 2 (5.384), Cartoon Network (2.882), DigiSport 1 (6.606), Digi24 (1.580) și Boomerang (2.682).

Televiziuni care au suferit pierderi de audiență în 2018 față de anul precedent: Național TV (-690 persoane), Prima TV (-10.588), Antena Stars (-3.111), Pro Cinema (-1.175), ETNO (-3.918), BlTV (-9.734), Disney Channel (-16.621) și Disney Junior (-8.202).

Articol realizat în colaborare cu Media Expres.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii