FacebookTwitterLinkedIn

Cele 20 de site-uri au furnizat pentru reclamele inserate circa 4,93 miliarde de afișări, reprezentând 61,3% din totalul afișărilor în publicitatea online, arată studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Online” (MIPO), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Site-ul libertatea.ro a atras cel mai mare volum de publicitate: 7,03 milioane euro (rate card) pentru 501,9 milioane de afișări în primele 11 luni ale anului 2016.

Pe următoarele locuri se plasează portalul de anunțuri gratuite olx.ro, cu un volum brut de 5,64 milioane de euro (rate card), și portalul realitatea.net cu 5,32 milioane de euro (rate card).

Bugetele de publicitate au fost calculate pe baza tarifelor listă de publicitate ale fiecărui site.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).