FacebookTwitterLinkedIn

Rețeaua Kiss FM a atras publicitate în valoare brută de 8.250.831 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Volumul a fost calculat pe baza tarifelor-listă de publicitate (rate card) și nu au fost scăzute discounturile ori gratuitățile acordate clienților publicitari. Bugetul de publicitate obținut de Kiss FM este mai mare cu 11,3% față de cel din trimestrul I 2014. Kiss FM a difuzat 20.914 de spoturi publicitare.

Radio ZU a vândut publicitate în valoare brută de 7.793.333 euro (rate card), în creștere cu 16,6% față de 2014. Numărul de reclame difuzate s-a ridicat la 19.288.

Europa FM a făcut un salt important față de 2014, având o creștere a bugetului brut de 77,7% față de 2014. Volumul se ridică la 6.427.980 euro, iar numărul de spoturi a fost de 18.752.

Alte radiouri care au cunoscut creșteri ale volumelor de publicitate: Pro FM (11,3%), Magic FM (12,4%), Radio 21 (222,7%) și Rock FM (28,4%).

Canalul public Radio România Actualități a suferit o contracție de 2,5% a bugetului de publicitate atras, având 2.682.385 euro (rate card). Numărul de spoturi difuzate de România Actualități a fost de 8.066, în creștere cu 2,1% față de 2014. Cu alte cuvinte, stația a difuzat mai multe spoturi, la prețuri mai mici decât anul trecut.