FacebookTwitterLinkedIn

Rețeaua Kiss FM a atras cel mai mare volum de publicitate în primul semestru al acestui an, în valoare de 18,3 milioane euro (calculat la rate card), reprezentând 44.546 spoturi difuzate, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT în parteneriat cu Media Forest România. Bugetul la rate card este mai mare cu 46,3%, în timp ce difuzările au crescut cu 35,7%.

Radio ZU a difuzat 43.928 clipuri, în creștere cu 33,8%, pentru un volum brut de 16,4 milioane euro (calculat la rate card), mai mare cu 52,1%. Radio ZU este a doua stație în topul publicității pe primele șase luni.

Pro FM a trecut pe locul trei, depășind Europa FM, cu 35.900 difuzări și 12,1 milioane euro (rate card). Creșterile sunt de 36,5%, respectiv 66,1%.

Magic FM a urcat pe locul patru față de anul trecut, înregistrând creșteri „magice”: 90,4% pentru spoturile difuzate și 114,8% pentru bugetul atras. Cifrele din dreptul Magic FM sunt: 29.614 spoturi pentru un volum brut de 9,62 milioane euro (rate card).

Europa FM a pierdut teren în fața concurenței (coborâre pe locul cinci), dar a înregistrat creșteri de 5,7% la numărul de spoturi difuzate și de 26,3% la volumul brut. Astfel, Europa FM a difuzat 28.490 reclame în valoare brută de 9,31 milioane euro.

Ultimele trei stații din topul pubicității au realizat creșteri substanțiale:

Radio România Actualități – 16.925 spoturi (creștere de 115,6%) și un volum brut la rate card de 5,6 milioane euro (creștere de 115,5%).

Rock FM – 15.647 spoturi (creștere de 313% – cea mai mare cifră procentuală de pe piața radio) și un volum brut la rate card de 2,57 milioane euro (+355,2%).

Radio 21 – 10.564 spoturi (creștere de 52,4%) și un volum brut la rate card de 1,77 milioane euro (+102,4%).