Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul publicității TV pentru magazinele de bricolaj (semestrul I – 2015)

Volum de publicitate TV consumat de lanțurile de magazine de bricolaj a crescut în primul semestrul al acestui an cu 39,6%. Toți cei cinci jucători de pe această nișă au obținut creșteri ale vizibilității pe televiziune.
bricolaj_dedeman.jpg

Față de anul trecut, din „echipa” de bricolaj lipsește OBI România, care s-a retras din România. Brico Depot (fostul Bricostore) și Leroy Merlin și-au intesificat promovările pe televiziune, volumele lor depășind fiecare 1.000 de puncte de audiență, în primele șase luni ale acestui an.

Dedeman, liderul pieței de bricolaj, a beneficiat de „serviciul” Simonei Halep, într-o campanie memorabilă. După ce a jucat anul trecut pe „terenul” Vodafone și „a pasat” câteva mingi pentru brandul Dorna, Simona Halep, la inițiativa „antrenorilor” săi în publicitate, este vorba de agenția McCann-Erickson București, a împins Dedeman pe „terenul” copilăriei, al nostalgiei, „lasă-i să bată mingea”! Acest concept ludic a fost pus în slujba ofertelor lanțului de bricolaj.


Campaniile Dedeman au adunat 4.494 puncte de audiență pe targetul comercial, în primul semestru al acestui an, cu 36% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points – clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

Vezi Topul retailerilor din bricolaj – cine a avut cele mai mari afaceri în 2014!

Praktiker România a înregistrat o creștere a bugetului de audiență TV: 25,2%. Volumul său de audiență a atins 3.104 GRP’30 pe targetul comercial.

Reclamele comandate de Leroy Merlin au obținut un volum de 1.470 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 38,3% față de 2014.

La rândul său, Brico Depot a consumat 1.346 puncte de audiență, în creștere cu 97,8%, iar Hornbach și-a mărit volumul de audiență cu 43,1%, atingând o audiență de 1.145 puncte.

Cei cinci operatori de magazine de bricolaj au adunat în total 11.559 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 39,6% față de bugetul total obținut în aceeași perioadă a anului trecut de această piață.

Creșterile de vizibilitate ale celor cinci jucători arată că „dezghețul” publicității TV are loc pe fondul creșterii afacerilor pe această piață.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii