FacebookTwitterLinkedIn

Anul trecut, Antena 1 a livrat pentru reclamele Vodafone un volum de audiență de 16.832 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este cel mai mare buget realizat pe o televiziune de către Vodafone. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Pro TV a furnizat 16.743 GRP’30 pe targetul comercial. Pe cele două mari televiziuni, Vodafone a acumulat 52,8% din audiența totală din cursul anului trecut (63.577 GRP’30).

În funcție de audiența livrată de cele două mari grupuri de televiziune, Vodafone a obținut 25.444 GRP’30 target comercial la Pro TV S.A. (40% din bugetul total) și 23.407 pe stațiile din trustul Intact (36,8%).

Alte stații din afara celor doua mari grupuri pe care Vodafone a obținut audiențe însemnate: Kanal D – 3.544 GRP’30 target comercial, Prima TV – 2.430, Național TV – 1.518, Kiss TV – 1.146 și B1 TV – 1.120. România TV a livrat 918 GRP’30 target comercial.  

Consumul pe care două canele publice a fost aproape inexistent: TVR 1 – 93,7 GRP’30 target comercial, respectiv TVR 2 – 32,6.

Printre televiziunile care n-au intrat în planul de media al Vodafone s-au numărat: Diva Universal, Disney Channel, Film Café, Animal Planet, TV Paprika și Favorit TV.

Vezi AICI consumul de publicitate TV al companiei Unilever în 2013!