FacebookTwitterLinkedIn

Reclamele comandate de Reckitt Benckiser, multinațională care deține printre altele brandurile Strepsils, Vanish și Nurofen, Calgon și Cilit, au acumulat anul trecut un volum de audiență de 51.590 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Aproape 33,8% din volumul total de audiență a fost obținut pe cele șase televiziuni ale grupului Pro TV S.A. (17.441 GRP’30target comercial). Pro TV a livrat 9.117 GRP’30 target comercial pentru campaniile Reckitt Benckiser, fiind televiziunea cu cel mai mare buget de publicitate din partea acestui client. Acasă TV, parte a grupului Pro TV S.A., a furnizat 4.492 GRP’30target comercial.

Televiziunile Intact Media Group au livrat 13.302 puncte de audiență, reprezentând 25,7% din audiența totală a campaniilor derulate de Reckitt Benckiser. Consumul de publicitate pe Antena 1 a fost de 6.574 GRP’30target comercial, acesta fiind al treilea după cel de la Kanal D (6.667).

De remarcat volumul mare de audiență livrată de B1 TV (3.044), fapt care plasează televiziunea de știri pe locul cinci în planul de media al Reckitt Benckiser, înaintea liderului nișei de știri, Antena 3 (2.982).

De asemenea, 11 televiziuni au livrat pentru campaniile acestei companii volume de audiență între 1.000 și 2.000 de puncte. Printre acestea se numără: Antena 2 (1.937 GRP’30target comercial), Prima TV (1.934), AXN (1.721), Euforia (1.632), Acasă Gold (1.464) și Realitatea TV (1.359).

Reckitt Benckiser nu a plasat reclame, printre altele, pe România TV, TVR 1, Universal Channel, History Channel, TVR 2, National Geographic și Film Cafe.

Vezi AICI și consumul de publicitate TV al companiei Vodafone România în 2013!