FacebookTwitterLinkedIn

Campaniile comandate de Orange au acumulat anul trecut un volum de audiență de 75.315 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Pro TV a livrat cel mai mare volum de audiență pentru Orange: 25.465 GRP’30 pe targetul comercial. Antena 1 a furnizat un volum apropiat de competitorul său: 22.959.

Grupul Pro TV S.A., care cuprinde Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Acasă Gold, Sport.ro și MTV România, a livrat pentru Orange circa 29.969 GRP’30 pe targetul comercial, adică 39,8% din bugetul total consumat în 2013.

Pe televiziunile trustului Intact, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia și GSP TV, Orange a consumat 25.239 puncte de audiență, reprezentând 33,5% din total audiență TV.

Concentrarea promovării Orange pe televiziunile celor două trusturi concurente este evidentă.

Kanal D și Prima TV au fost următoarele două televiziuni plasate în planurile de media ale Orange cu 7.383, respectiv 6.269 GRP’30 pe targetul comercial.

Alte canale TV pe care Orange a acumulat peste o mie de puncte de audiență: Acasă TV (2.585), Național TV (1.327), Pro Cinema (1.100) și Antena 3 (1.039).

 Pe televiziunile de știri B1 TV și România TV, campaniile Orange au obținut 976,5, respectiv 882,7 puncte de audiență pe targetul comercial. TVR 1 a furnizat doar 544,3 puncte de audiență.

Singura televiziune pentru copii și tineret intrată în planurile de media ale Orange a fost Disney Channel: 128 puncte de audiență pe targetul comercial.  

Orange nu a consumat publicitate pe Diva Universal, Universal Channel, Film Café, History Channel, TV Paprika, ETNO TV, TCM  și pe alte 12 stații de nișă.

Vezi și investițiile publicitare TV ale Procter & Gamble în 2013!