FacebookTwitterLinkedIn

L’Oreal România, compania care deține, printre altele, brandurile L’Oréal Paris, Garnier și Vichy, a consumat 34.635 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani) în anul 2013. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Anul trecut, L’Oreal a ocupat locul 10 în topul celor mai mari investitori de publicitate TV.  

Pro TV a livrat cel mai mare buget de audiență pentru reclamele comandate de L’Oreal: 11.403 GRP’30target comercial. Pe locul secund s-a situat Antena 1, cu 7.240 puncte de audiență.

Televiziunile grupului Pro TV S.A. au furnizat 16.273 GRP’30target comercial, reprezentând 47% din bugetul total de audiență obținut de L’Oreal. Stațiile din Intact Media Group a livrat 27,2% din audiența totală, adică 9.432 GRP’30target comercial.

Kanal D, a patra televiziune în planul de media al L’Oreal, după Acasă TV, a livrat 4.145 puncte de audiență. Alte stații cu volume mari de audiență: Prima TV (2.189 GRP’30target comercial), Antena 3 (1.050), AXN (909), Antena Stars (608).

Pe Realitatea TV, reclamele comandate de L’Oreal au acumulat 81,5 puncte de audiență, iar pe TVR 1, 529 GRP-uri.

L’Oreal nu a consumat publicitate pe Național TV, B1 TV, România TV, TVR 2, History Channel, Film Café, AXN White.

Vezi și consumul de publicitate TV realizat de GlaxoSmithKline în 2013!