Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul investitorilor în publicitatea TV din 2013: L’Oreal

Locul 10 - LILIANE BETTENCOURT, Acţionar L’Oreal 92 de ani văduvă, 1 copil 40,1 miliarde de dolari Paris, Franţa
Compania de cosmetice L’Oreal România a folosit 21 de televiziuni pentru promovarea mărcilor sale în cursul anului 2013. Cel mai mare buget investit de L’Oreal a fost pe Pro TV. Planul de media nu a cuprins televiziunile Național TV, B1 TV, România TV și TVR 2.

L’Oreal România, compania care deține, printre altele, brandurile L'Oréal Paris, Garnier și Vichy, a consumat 34.635 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani) în anul 2013. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Anul trecut, L’Oreal a ocupat locul 10 în topul celor mai mari investitori de publicitate TV.  

Pro TV a livrat cel mai mare buget de audiență pentru reclamele comandate de L’Oreal: 11.403 GRP’30target comercial. Pe locul secund s-a situat Antena 1, cu 7.240 puncte de audiență.

Televiziunile grupului Pro TV S.A. au furnizat 16.273 GRP’30target comercial, reprezentând 47% din bugetul total de audiență obținut de L’Oreal. Stațiile din Intact Media Group a livrat 27,2% din audiența totală, adică 9.432 GRP’30target comercial.

Kanal D, a patra televiziune în planul de media al L’Oreal, după Acasă TV, a livrat 4.145 puncte de audiență. Alte stații cu volume mari de audiență: Prima TV (2.189 GRP’30target comercial), Antena 3 (1.050), AXN (909), Antena Stars (608).

Pe Realitatea TV, reclamele comandate de L’Oreal au acumulat 81,5 puncte de audiență, iar pe TVR 1, 529 GRP-uri.

L’Oreal nu a consumat publicitate pe Național TV, B1 TV, România TV, TVR 2, History Channel, Film Café, AXN White.

Vezi și consumul de publicitate TV realizat de GlaxoSmithKline în 2013! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii