Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul investitorilor în publicitatea TV din 2013: Kraft Foods

Kraft.jpg
Kraft Foods România, companie care în mai 2013 și-a schimbat numele în Mondelēz România, a consumat publicitate pe 31 de televiziuni, în cursul anului trecut. Ocupă locul șapte în topul investitorilor în publicitatea TV din România. Pro TV a fost televiziunea care a livrat cea mai mare audiență reclamelor comandate de Kraft Foods.

Anul trecut, campaniile de promovare ale brandurilor deținute de Kraft Foods (Mondelēz România) au acumulat 39.156 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial. Printre brandurile Kraft Foods se numără: Jacobs, Nova Brasilia, Milka,Toblerone, Poiana şi Oreo.

Cel mai mare consum de publicitate s-a înregistrat pe Pro TV: 8.395 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

 Antena 1 și Kanal D au fost următoarele două televiziuni ccaare au livrat cele mai mari volume de audiență pentru Kraft Foods: 5.240 GRP’30 target comercial, respectiv 3018. Alte stații cu bugete mari de publicitate de la Kraft Foods: Prima TV (2.127 GRP’30), Kiss TV (2.082), Acasă (1.867), AXN (1.354), România TV (1.178) și History Channel (1.171).

Din bugetul total de audiență al Kraft Foods, circa 32,7% a fost obținut pe televiziunile grupului Pro TV S.A. (12.814 GRP’30 target comercial), iar 17,2% pe trustul Intact (6.743).

Printre televiziunile pe care nu s-a consumat publicitate se numără: Euforia, TVR 1, Sport.ro, TVR 2 și GSP TV.

Vezi AICI și consumul de publicitate TV al Cosmote în 2013!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii