FacebookTwitterLinkedIn

Anul trecut, campaniile de promovare ale brandurilor deținute de Kraft Foods (Mondelēz România) au acumulat 39.156 Gross Rating Points (GRP’30) pe targetul comercial. Printre brandurile Kraft Foods se numără: Jacobs, Nova Brasilia, Milka,Toblerone, Poiana şi Oreo.

Cel mai mare consum de publicitate s-a înregistrat pe Pro TV: 8.395 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

 Antena 1 și Kanal D au fost următoarele două televiziuni ccaare au livrat cele mai mari volume de audiență pentru Kraft Foods: 5.240 GRP’30 target comercial, respectiv 3018. Alte stații cu bugete mari de publicitate de la Kraft Foods: Prima TV (2.127 GRP’30), Kiss TV (2.082), Acasă (1.867), AXN (1.354), România TV (1.178) și History Channel (1.171).

Din bugetul total de audiență al Kraft Foods, circa 32,7% a fost obținut pe televiziunile grupului Pro TV S.A. (12.814 GRP’30 target comercial), iar 17,2% pe trustul Intact (6.743).

Printre televiziunile pe care nu s-a consumat publicitate se numără: Euforia, TVR 1, Sport.ro, TVR 2 și GSP TV.

Vezi AICI și consumul de publicitate TV al Cosmote în 2013!