FacebookTwitterLinkedIn

Campaniile de publicitate TV ale companiei Henkel România au acumulat în 2013 un volum total de 38.153 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 0 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Printre mărcile deținute de Henkel se numără: Persil, Perwoll, Silan, Pur, Schauma și Bref. Cele mai mari audiențe au fost furnizate de Pro TV – 8.974 GRP’30 pe targetul comercial, și Antena 1 – 7.944 puncte de audiență.

Pe următoarele două locuri în planurile de media ale Henkel s-au plasat Kanal D (4.478) și Acasă TV (4.115).

Pe televiziunile grupului Pro TV S.A., campaniile de promovare ale brandurilor deținute de Henkel au acumulat 13.688 GRP’30 pe targetul comercial, adică 35,8% din bugetul total de audiență. Pe stațiile Intact Media Group, consumul s-a ridicat la 11.855 GRP’30 pe targetul comercial, reprezentând 31% din bugetul total.

În afara televiziunilor din cele două mari grupuri, Henkel a mai consumat bugete importante doar pe Național TV (2.532 GRP’30 pe targetul comercial).

Volume mai mici au fost alocate pe Diva Universal      (897), B1TV (766), Universal Channel (761), Film Café (668) și Prima TV  (635).

Pe TVR 1, consumul a fost nesemnificativ: 30 de puncte de audiență.   

Henkel nu a consumat publicitate, printre altele, pe AXN, Pro Cinema, Kiss TV, Discovery, TVR 2 și GSP TV.

Vezi și consumul de publicitate TV al companiei Kraft Foods în 2013!