Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul investitorilor în publicitatea TV din 2013: Cosmote

cosmote.jpg
Cosmote, locul șase în topul celor mai mari investitori în publicitatea TV din anul 2013, și-a concentrat campaniile de promovare pe Antena 1 și Pro TV. Aproape 75% din audiența reclamelor Cosmote a fost obținută pe cele două televiziuni.

În 2013, Cosmote și-a plasat reclamele pe 27 televiziuni, acumulând un volum de audiență de 44.351 GRP’30 pe targetul comercial. Dar grosul audienței a fost obținut pe Antena 1, care a livrat 17.038 GRP’30 pe targetul comercial, și pe Pro TV, cu 16.071 GRP’30 pe targetul comercial. Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.

Doar pe trei televiziuni a consumat Cosmote un buget de publicitate care a depășit 1.000 GRP-uri: Acasă TV (1.779), Kanal D (1.697) și Antena 3 (1.253). La mare distanță de acest pluton urmează televiziunile: Prima TV       (797 GRP’30 target comercial), Euforia (771), Pro Cinema (742), Sport.ro (593) și Antena 2 (538).

Pe nișa știrilor, în afară de Antena 3, Cosmote a consumat pe 506 GRP-uri pe B1 TV, 480 pe România TV și doar 246 pe Realitatea TV.

TVR 1 a livrat doar 234 de puncte de audiență pe targetul comercial, în timp ce Național TV, 199 puncte. Pe Dolce Sport, canal aparținând Romtelecom, reclamele Cosmote au acumulat 55 GRP’30 pe targetul comercial.

Cosmote nu a consumat publicitate pe televiziunile (printre altele): AXN, Discovery Channel, National Geographic, History Channel și nici pe canalele pentru copii și tineret.

Află și consumul de publicitate TV al Reckitt Benckiser în 2013 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii