Cautare




, Contributor

IT |
|

Topul industriilor cucerite de aplicațiile mobile

aplicatii-mobile.jpg
Companiile din sectorul financiar, bancar și al asigurărilor comunică cu clienții prin intermediul aplicațiilor mobile mai des decât companiile din alte industrii, însă situația se va schimba în câțiva ani, arată un studiu Interactive Intelligence Group.

Referitor la serviciile de asistență oferite prin intermediul aplicațiilor mobile de pe anumite dispozitive, aproximativ 60% dintre companiile private se declară în favoarea investițiilor în acest canal de comunicare, potrivit Interactive Intelligence.

„Smartphone-urile și tabletele se află în fruntea listei de dispozitive pentru comunicare utilizate în prezent și este de așteptat ca rata de adopție a tabletelor să crească semnificativ în următorii ani. Astfel, vom continua să explorăm aplicațiile pe care managerii centrelor de contact le pot utiliza pentru a obține o mobilitate crescută și pentru a asigura o îmbunătățire a calității serviciilor”, a declarat Marcin Grygielski, manager teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

În prezent, companiile care utilizează cel mai des aplicațiile mobile provin din sectorul financiar, bancar și al asigurărilor, urmate îndeaproape de cele din industria de producție.

Cu toate acestea, este de așteptat ca situația să se schimbe în viitorul apropiat, când gradul de utilizare al aplicațiilor mobile va scădea cu 2% în industria bancară, în timp ce în sectorul de producție acesta va crește cu 13%, potrivit Frost&Sullivan.

În plus, strategia de implementare a mai multor canale va conduce la o creștere a ratei de adopție a social media, creând o nouă modalitate de a deservi clienții, prin utilizarea informațiilor de pe aceste canale pentru a-i direcționa pe clienți către cel mai potrivit agent, mai arată analiza citată.

 Această tendință va continua să predomine în retail, în timp ce gradul de utilizare al social media va crește cu 9% în sectorul de producție, iar în industria bancară va crește cu 3%.

De asemenea, analiza strategică mai arată că 58% dintre factorii de decizie din industria IT sunt de acord că aplicațiile mobile sunt extrem de eficiente în cadrul companiei, iar 54% dintre aceștia au încredere în eficiența social media.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii