FacebookTwitterLinkedIn

Bugetul de publicitate investit de piața farmaceutică și de sănătate în online este mai mare cu 156,1% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut, atingând 3.487.871 euro (rate card). Bugetul a fost calculat pe tarifele-listă (rate card).

Numărul total de afișări pentru aceste reclame digitale a fost de 266.389.338, cu 178,1% mai mare decât în semestrul I – 2015.

Cele mai mari volume de publicitate au fost investite de companiile Audionova (644.468 euro – rate card), GlaxoSmithKline (537.573 euro – rate card) și Reckitt Benckiser (297.734). De asemenea, Audionova a înregistrat cel mai mare număr de afișări pentru reclamele comandate: 58.486.250.

Site-urile cu cele mai mare bugete de publicitate din parte companiilor farmaceutice și de sănătate au fost: libertatea.ro (563.013 euro – rate card), adevarul.ro (398.541 euro – rate card) și evz.ro (302.313 euro).

Primele 10 site-uri cu cele mai mari venituri din publicitate farmaceutică și sănătate, în semestrul I – 2015, dețin o cotă de 64,2% din totalul investițiilor din acest domeniu. De asemenea, numărul de afișări furnizate de cele 10 portaluri reprezintă 65,5% din totalul afișărilor pentru acest sector.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Citește TOPUL CLINICILOR MEDICALE PRIVATE ÎN 2014!