Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul companiilor farmaceutice și de sănătate care au investit în publicitatea ONLINE (semestrul I – 2015)

În primul semestru al acestui an, volumul de publicitate consumat de companiile farmaceutice și de sănătate în mediul digital s-a ridicat la 3,48 milioane de euro (rate card), arată studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate”, realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
farmaceutic

Bugetul de publicitate investit de piața farmaceutică și de sănătate în online este mai mare cu 156,1% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut, atingând 3.487.871 euro (rate card). Bugetul a fost calculat pe tarifele-listă (rate card).

Numărul total de afișări pentru aceste reclame digitale a fost de 266.389.338, cu 178,1% mai mare decât în semestrul I – 2015.

Cele mai mari volume de publicitate au fost investite de companiile Audionova (644.468 euro – rate card), GlaxoSmithKline (537.573 euro – rate card) și Reckitt Benckiser (297.734). De asemenea, Audionova a înregistrat cel mai mare număr de afișări pentru reclamele comandate: 58.486.250.

Site-urile cu cele mai mare bugete de publicitate din parte companiilor farmaceutice și de sănătate au fost: libertatea.ro (563.013 euro – rate card), adevarul.ro (398.541 euro – rate card) și evz.ro (302.313 euro).

Primele 10 site-uri cu cele mai mari venituri din publicitate farmaceutică și sănătate, în semestrul I – 2015, dețin o cotă de 64,2% din totalul investițiilor din acest domeniu. De asemenea, numărul de afișări furnizate de cele 10 portaluri reprezintă 65,5% din totalul afișărilor pentru acest sector.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Citește TOPUL CLINICILOR MEDICALE PRIVATE ÎN 2014!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii