Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul companiilor cu cele mai mari investiții în publicitatea RADIO (ianuarie – august 2017)

Distribuitorul de produse farmaceutice Zdrovit România este cel mai mare consumator de publicitate radio, în primele opt luni ale acestui an. Brandurile de magazine electrocasnice și electronice Altex și Media Galaxy și-au intensificat promovarea pe radio.
shutterstock_126910409.jpg

Campaniile de publicitate pe radio, comandate de Zdrovit România, distribuitor de produse farmaceutice pe baza de vitamine, minerale, suplimente alimentare, OTC, produse cosmetice și de îngrijirea orală, au atins un buget de 23,29 milioane de euro (rate card), potrivit monitorizărilor Biroului Român pentru Audit Transmedia (BRAT). Zdrovit este de departe cel mai activ advertiser pe radio, având în portofoliu, printre altele, brandurile ColonProtect, Supramax Articulații, Vedixin, Anticârcel, Transpiblock, Apuretin și Lacalut.

Se observă bugetele importante investite de magazinele Altex, Media Galaxy și eMAG. De asemenea, investiții majore aparține rețelelor de retail Carrefour, Lidl și Metro Cash&Carry.

Cele mai mare investitor de pe piața telecomunicațiilor este Orange, cu un volum brut de 3,71 milioane de euro (rate card).

Bugetele au fost calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate (rate card), fără să fie eliminate discounturile și gratuitățile.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii