FacebookTwitterLinkedIn

Cel de-al doilea mare consumator de publicitate pe piața radio, în ianuarie 2014, a fost Carrefour, cu 1.273 spoturi, în valoare brută de 348.431 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Investiția Carrefour din prima lună a acestui an se situează la nivelul lunii ianuarie 2013.

Rețeaua Lidl este cel de-al treilea mare investitor în publicitatea radio cu 981 de spoturi reprezentând 347.849 euro (rate card). Bugetul Lidl (la rate card) a fost mai mare cu 29% față de cel din ianuarie 2013.

Alte companii care au consumat publicitate radio în ianuarie 2014: eMAG – 310.856 euro, Rewe România – 271.538 euro, Baumax România – 221.745 euro, Orange – 196.124 euro, Ford România – 149.358 euro și Selgros Cash& Carry – 141.185 euro. Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card.

Vezi bugetele de publicitate ale magazinelor consumate pe stațiile de radio, în 2013!