FacebookTwitterLinkedIn

În iunie, Digi24 a avut în urban o audiență medie de 38.000 telespectatori pe minut (toată ziua), cu 5.000 de persoane mai mare decât în mai, conform sondajelor realizate de Kantar Media Audiences, copyright: ARMADATA S.R.L. Ratingul este mai mare decât al TVR 1 (36.000).

Este pentru prima dată când audiența lunară a Digi24 trece peste cea a postului public. Față de luna precedentă, TVR 1 a pierdut 8.000 de orășeni. TVR 1 a ajuns „să concureze” cu Disney Channel (35.000 de telespectatori pe minut).

Antena Stars și-a menținut audiența din luna precedentă: o medie de 47.000 de telespectatori pe minut. A devenit a șaptea televiziune în urban, pe fondul scăderii cu 3.000 de persoane a audienței televiziunii Național TV (45.000).

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IUNIE 2016

Liderul pieței, Pro TV a înregistrat aceeași audiență ca în luna mai: 367.000 telespectatori pe minut. Acest lucru se explică prin difuzarea meciurilor EURO 2016, care au compensat consumul TV în scădere din cauza anotimpului cald.

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență în urban, în luna iunie: Antena 1 (- 62.000 persoane), Kanal D (- 11.000), Prima TV (- 5.000), Național TV (- 3.000), B1 TV (- 1.000), Acasă (- 3.000).

Creșteri mici de audiență au obținut: Antena 3 (3.000), România TV (3.000), Disney Junior (3.000), AXN (1.000) și Realitatea TV (4.000).

Televiziunile de știri au realizat creșteri de audiență din cauza evenimentului major al lunii iunie: Referendumul din Marea Britanie.