Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul celor mai urmărite televiziuni la nivel național, în luna decembrie 2015

În luna Sărbătorilor de Iarnă, românii au stat mai mult în fața micilor ecrane. Consumul TV a crescut față de luna precedentă. Televiziunile generaliste au câștigat telespectatori, în timp ce canalale de știri au pierdut audiență.
televiziune_iarna_(1).jpg

Antena 1 a înregistrat în ultima lună a anului 2015 cea mai mare creștere de audiență la nivel național, comparativ cu noiembrie: 55.000 de persoane. Astfel, Antena 1 a atins o medie de 602.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audience, fiind a doua audiență generală de pe piața TV.

Pro TV a câștigat 11.000 de persoane la nivel național, menținându-și poziția de lider, cu o audiență medie de 650.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Audiența Kanal D a câștigat doar 4.000 de persoane față de noiembrie, având o medie de 357.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

De remarcat este faptul că televiziunile de știri au pierdut audiență în această lună în care consumul TV se îndreaptă, de obicei, către filme și divertisment. În decembrie n-au avut loc evenimente politice și sociale importante care să atragă audiența. Antena 3 a pierdut 33.000 de telespectatori față de noiembrie, în timp ce România TV, 11.000. Oricum, Antena 3 și România TV ocupă locurile 4, respectiv 5 în topul audienței geenerale la nivel național.

VEZI BĂNCILE CU CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE ÎN 2015!

Celelalte televiziuni de știri au suferit următoarele pierderi: B1 TV (- 14.000), Realitatea TV (- 14.000) și Digi124 (- 13.000). Realitatea TV a ajuns pe locul 16 în topul național, fiind depășită de Pro Cinema, Disney și Disney Junior (copiii sunt în vacanță!).

În decembrie 2015, a crescut audiența canalului de muzică populară românească ETNO TV. Astfel, ETNO TV a ajuns la o medie de 90.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), cu 36.000 mai mult decât în luna precedentă.

Mai trebuie remarcat că audiența Antena Stars, televiziunea-tabloid a Intact Media Group, a depășit pragul de 100.000 de telespectatori pe minut, ajungând la o medie de 103.000. Antena Stars ocupă locul 9 în topul național.

Alte televiziuni care au câștigat audiență națională în decembrie: TVR 1 (11.000 persoane), Prima TV (17.000), Disney (7.000), Disney Junior (9.000) și Pro Cinema (10.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii