Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul celor mai promovate mărci de automobile în PRINT (ianuarie – august 2015)

Volumul de publicitate investit de producătorii și dealerii de automobile în primele opt luni ale acestui an, în presa scrisă, s-a ridicat la 5,07 milioane de euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Cea mai promovată marcă auto în print a fost Audi.
Audi TT Coup

Producătorii și dealerii auto au consumat un buget total de publicitate în valoare de 5.077.565 euro (rate card) în publicitatea din presa scrisă (ziare și reviste), în perioada 1 ianuarie – 31 august, conform monitorizării BRAT. Bugetul este mai mic cu 9,4% mai mic față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Volumul de publicitate a fost calculat pe baza tarifelor-listă de publicitate de la fiecare publicație. Nu au fost scăzute discounturile sau gratuitățile acordate de editori.

Numărul de machete publicitare pentru piața auto a fost de 1.204, în scădere cu 30,6% față de anul trecut.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Cel mai mare investitor în publicitatea din print a fost Porsche România, importantor general al mărcilor Porsche, Audi, Seat, Volkswagen și Skoda. Porsche România a comandat 385 de machete pentru un buget de 2.189.868 euro (rate card).

Pe locul doi în topul investitorilor a fost Mercedes Benz, care a investit 705.603 euro pentru 175 inserții publicitare.

Automobile Bavaria, companie care comercializează în România brandurile BMW, Mini, Rolls-Royce, a investit 591.027 euro (rate card) pentru 108 machete publicitare.

Cele mai promovate branduri auto în print au fost AUDI (1.220.710 euro rate card), Volkswagen (882.885 euro rate card), Mercedes Benz (657.705 euro rate card) și BMW (587.077 euro rate card).

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii