FacebookTwitterLinkedIn

Reclamele TV comandate de compania de telecomunicații Telekom România au strâns 67.734 puncte de audiență pe targetul comercial, cel mai mare buget în primele șapte luni ale acestui an. Se știe, pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni.

VEZI PE ȘERBAN ALEXANDRESCU LA FORBES HEROES! (VIDEO)

Telekom România este lider detașat în topul advertiserilor TV. Pe următoarele două locuri în top se află Unilever și Procter&Gamble, cu 40.185 GRP’30 target comercial, respectiv 38.135 puncte de audiență.

Marea „încleștare” în comunicarea pe televiziune se poartă între Telekom România, care trebuie să acumuleze notorietate și să reducă decalajul față de competiție, Orange, liderul pieței telecom, și Vodafone, al doilea consumator de publicitate TV din acest domeniu, cu 28.775 GRP’30 target comercial.

În TOP 70 clienți publicitari majori pe televiziune se regăsesc principalii producători de medicamente: GlaxoSmithKline (28.206 GRP’30 target comercial), Terapia (12.786), Zdrovit (10.217), Sandoz (10.152), Walmark (9.064), Biofarm (8.338), Bayer (7.604), Sanofi-Aventis (7.172) și Berlin-Chemie (6.844).

De asemenea, în același top se află aproape toate lanțurile de retail și bricolaj. Cel mai mare volum de audiență a consumat lanțul de magazine Lidl, 18.060 GRP’30 target comercial.

Dintre instituțiile financiar-bancare, nebancare și de asigurări se remarcă Provindent (7.876), ING Group (6.361), NN Asigurări (5.357) și Banca Comercială Română (4.030 puncte de audiență pe targetul comercial).

VEZI CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA DIN PRINT!