Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul celor mai mari investitori în publicitatea online (7 luni 2015)

Primele 50 de companii cu cele mai mari bugete de publicitate investite în online, în perioada 1 ianuarie – 31 iulie a.c., au avut un volum brut total de 37,08 milioane de euro (calculat la rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate”, realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
publicitate online

În primele șapte luni ale acestui an, cel mai mare investitor în publicitatea online a fost compania de telecomunicații mobile Orange România, cu un buget brut de 3.763.140 euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT. Bugetele sunt calculate la tarifele-listă (nu s-au scăzut discounturile și gratuitățile).

Pe locul secund s-a plasat Ford România, cu un buget consumat în online de 2.231.433 euro (rate card), iar pe al treilea loc s-a aflat Procter & Gamble, cu 2.082.398 euro (rate card).

În TOP 10 investitori în publicitatea online se află trei operatori telekom (Orange, Telekom și Vodafone), două companii auto (Ford și Nissan), un producător de medicamente (GlaxoSmithKline), un magazin online (eMAG), un grup financiar-bancar (ING Group), un producător de bere (Heineken) și un producător de bunuri de larg consum (Procter & Gambel).

Volumul total de publicitate, calculat la rate card, pentru primele 50 de companii se ridică la 37.087.334 euro (rate card), în perioada 1 ianuarie – 31 iulie 2015, conform BRAT.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii