Cautare




, Contributor

Topuri |
|

Topul celor mai bine plătite star-uri de pe YouTube

În topul celor mai bine plătite vedete de pe YouTube, realizat pentru prima dată de Forbes.com, au fost descoperite primele zece canalale care atrag cei mai mulți bani. Suma minimă pentru a fi eligibili a fost de 2,5 milioane de dolari, strânsă până la 1 iunie 2015.
youtube.jpg

Întreabă pe oricine pe stradă cine este Felix Kjellberg și probabil nu o să știe să răspundă. Cu toții îl știu după nickname-ul de pe YouTube: PewDiePie, unde are peste 40 de milioane de abonați.

Suedezul, în vârstă de 25 de ani, este cel mai bine plătit star de pe YouTube și a atras aproximativ 12 milioane de dolari anul trecut, înainte de impozitare. Mulțumită milioanelor de fani, advertiserii sunt gata să plătească destul de bine pentru ca produsele lor să apară în videoclipurile realizate de Felix Kjellberg.

Al doilea loc este ocupat de Ian Hecox și Anthony Padilla, care au în jur de 8,5 milioane de dolari. Cei doi, prieteni din copilărie, s-au reinventat în mediul online sub numele de Smosh. Perechea deține trei canale de YouTube.

Frații Benny și Rafi Fine se situază tot pe locul al doilea, având o avere aproximată la 8,5 milioane de dolari. Benny l-a convins pe Rafi să apară în filmele sale încă din copilărie. Ei au propria emisiune pe postul de televiziune dedicat copiilor Nickleodeon intitulată ReactToThat.

Cântă la vioară. Dansează. Apoi le face pe ambele în același timp și e oarecum extraordinară. Lindsey Stirling, cu o avere estimată la 6 milioane de dolari este clasată pe locul 4. Ea a început să își posteze propriile videoclipuri în 2007 după ce a fost refuzată de o casă de discuri importantă. În prezent, o roagă să semneze un contract, însă este prea târziu – nu mai are nevoie de ei.

Rhett McLaghlin și Charles Lincold Neal III, cunoscuți drept Rhett& Link ocupă locul cinci, cu aproximativ 4,5 milioane dolari. Cei doi au diplome de ingineri și au lucrat în corporații americane înainte de a deveni comedianți pe Youtube. Duetul este cunoscut pentru „Good Mythical Morning”. Mai mult de jumătatea veniturilor lor provin din sponsorizări de la branduri precum Gillette, Wendy’s și Toyota.

Cometatorul britanic de jocuri video, Olajide Olatunji, are peste 11 milioane de abonați – canalul său de YouTube fiind ca o rampă de lansare pentru viitoarea sa carieră muzicală. Single-ul său hip-hop „Lamborghini” s-a clasat pe al 30-lea loc în Marea Britanie în luna aprilie. El ocupă locul 5 în topul celor mai bogate vedete de pe YouTube, cu o avere estimată la 4,5 milioane de dolari.

Pe locul șapte, cu aproximativ 3 milioane de dolari, Michelle Phan are un canal de tutoriale prin care învață fetele cum să se macheze așa cum o fac celebritățile lor preferate, inclusiv Lady Gaga și Angelina Jolie. Majoritatea banilor pe care îi câștigă îi reinvestește în proiectele sale.

Lilly Singh, cunoscută după numele său de YouTube „Superwoman”, se clasează pe locul opt, cu 2,5 milioane de dolari. Ea face stand-up și este, de asemnea, cântăreață. În turneu său mondial din 2012, „A Trip to Unicorn Island” a ajuns în 27 orașe din întreaga lume.

Tot pe locul opt se află și Roman Atwood cu 2,5 milioane dolari. De parcă punk-ul nu era destul de enervant, Atwood a dus conceptul la un alt nivel în online – făcând farse folosind un sconcs împăiat să stropească spectatorii și speriind copii (purtând un tricou pe care se citește: Nu te droga). El a atras peste șapte milioane de abonați de-a lungul timpului. Nissan gustă glumele sale – compania a încheiat un parteneriat cu el pentru un videoclip care a rulat în ianuarie – și la fel fac și clienții din magazinul său online Smile More Store (tricouri, sticle de apă și altele).

Și Rosanna Pansino ocupă locul opt, cu 2,5 milioane de dolari. Ea face tutoriale în care dezvăluie milioanelor de abonați rețetele secrete din spatele unei prăjituri perfecte.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii