Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul băncilor cu cele mai mari bugete de publicitate pentru radio

volksbank.jpg
În 2012, Volksbank România a comandat 3.498 de reclame pe radio, în valoare brută de 1,53 milioane de euro (rate card). A fost cea mai prezentă bancă în calupurile de publicitate radio.

Ofertele băncile au fost, în 2012, foarte prezente în spoturile radio. Acestea au ocupat locul trei în topul categoriilor de produse și servicii care au consumat cele mai mari bugete pe stațiile radio, după supermarketuri și operatorii telecom.

Instituțiile bancare au comandat 18.366 de spoturi în cursul anului trecut, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR) realizat de BRAT. „Forbes România” estimează că bugetul net investit de bănci pe cele 8 canale monitorizate a fost de 2,2 milioane de euro.

Volksbank România a fost cel mai mare consumator de publicitate pe radio, cu un volum brut de 1,53 milioane de euro (calculat la tarifele listă de publicitate). Pe locul secund s-au plasat ofertele Visa, cu un buget brut de 1,17 milioane euro, reprezentând 3.768 de inserții.

Banca Comercială Română (BCR) a beneficiat de 1.702 spoturi, care au costat la rate card aproximativ 604.200 euro. Acesta a fost urmată de BRD Group Société Général, cu 1.638 clipuri, în valoare de 526.216 euro.

Topul băncilor fruntașe în promovarea pe radio pe anul 2012 este încheiat de Alpha Bank Group, cu 1.324 de inserții care au costat 462.062 euro (rate card).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii