
Pro Cinema, televiziune deținută de operatorul american CME în România (grupul Pro TV), a avut o medie națională de 89.000 de telespectatori pe minut în prime time, în cursul anului 2016, în creștere cu 13.000 de persoane față de 2015. Pro Cinema a fost liderul nișei televiziunilor de filme și seriale. De altfel, creșterea de audiență a plasat această televiziune pe locul 14 în topul general al televiziunilor la nivel național (59 de stații TV).
Foarte aproape de lider s-a situat AXN, canal deținut de Sony Pictures Television Networks, cu o medie de 84.000 de persoane pe minut, în creștere cu 21.000 de telespectatori față de 2015. Este cea mai mare creștere de audiență la nivel național pe acest segment.
La mare distanță față de cele două televiziuni s-a plasat Paramount Channel cu o medie de 38.000 de telespectatori pe minut.
Altfel se prezintă sondajele Kantar Media în mediu urban.
AXN a încheiat anul 2016 cu o medie de 60.000 de orășeni pe minut în prime time, față de Pro Cinema care a avut o medie de 46.000. AXN ocupă poziția relativ confortabilă de lider în urban, univers în care se dau bătăliile pentru vânzările de publicitate (pe targetul comercial). Audiența generală a canalului AXN a crescut cu 11.000, în timp ce Pro Cinema și-a adăugat doar 1.000 de persoane față de ratingul din 2015. AXN ocupă locul 13 în topul general din urban, înaintea unor posturi TV precum Digi 24, Realitatea TV, TVR 2 și Happy Channel.
De remarcat că DIVA, televiziune de filme și seriale orientată către publicul feminin, este a treia televiziune în prime time, în urban, de pe această nișă, cu o medie de 27.000 de orășeni pe minut.