Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul audienței TV la nivel NAȚIONAL – martie 2016

Cum au răsărit ghioceii în acest an, cum au început să scadă audiențele TV! Marile televiziuni au înregistrat scăderi de rating pe toată linia din cauza sezonalității consumului de televiziune.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????

În luna martie, Pro TV a înregistrat o audiență medie la nivel național de 767.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (copyright ARMA DATA SRL). Ratingul este în scădere cu 14.000 de persoane față de februarie, lună de vârf în consumul TV.

Nu este o scădere importantă, așa cum s-a întâmplat în cazul televiziunii Antena 1, care a pierdut la nivel național 65.000 de telespectatori, cea mai mare de pe piața TV. De remarcat că diferența de audiență dintre Pro TV și Antena 1 este de 100.000 de persoane. Mult! Pro TV ocupă o poziție confortabilă de lider în topul audienței.

La rândul său, Kanal D a pierdut în martie 63.000 de persoane, dar își păstrează poziția a treia în topul audienței. Și Antena 3 și-a conservat a patra poziție în top, deși a pierdut 44.000 de telespectatori față de februarie.

În fapt, cele mai mari pierderi de audiență le-au suferit aceste patru mari televiziuni. Este firesc, au avut de unde să piardă pentru că tot acestea au acumulat și cei mai mulți telespectatori în iarna care abia s-a încheiat.

Pierderi minore de rating au suferit România TV (- 6.000), TVR 1 (- 5.000) și Național TV (- 1.000). Prima TV se remarcă printr-o scădere îngrijorătoare de 21.000 de telespectatori față de februarie.

Deși audiențele au scăzut, în luna martie s-a păstrat ierarhia televiziunilor în partea superioară a clasamentului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii