Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: United Media (locul 13)

tiriac_auto.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Agenția United Media România este filiala locală a rețelei internaționale Ashley Worldgroup. Anul trecut, United Media a administrat bugetele de televiziune a 9 companii, care au cumpărat în total 27.236 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Cel mai mare consumator de publicitate TV al agenției a fost firma Țiriac Auto, importatorul pentru România a mărcilor de automobile Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, care a cumpărat 9.697 GRP’30 pe targetul comercial. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate TV.)

Pe locul secund în portofoliul United Media s-a plasat rețeaua de bricolaj Praktiker, cu 8.350 GRP’30 pe targetul comercial. Alți clenți importanți pentru United Media: Mega Image (2.938 GRP’30), Allianz-Țiriac Asigurări (2.215), Olympus (1.601) și Stihl (1.241).

Update 1

De la 1 iulie 2012, contul TV al operatorului de comunicații prin cablu UPC România a trecut la United Media (venind de la NEXT Advertising).

Potrivit datelor puse la dispoziție de United Media, din totalul de 10.012 GRP’30 (comercial) consumate de UPC în 2012, 7.500 au fost cumpărate prin United.

United Media a mai lucrat cu Romstal (1.005 GRP’30).

În această situație, United Media ar urca pe locul 12 în topul „Forbes”, conform reprezentanților agenției.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii