Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Propaganda (locul 16)

boromir.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Anul trecut, divizia de media a agenției Propaganda Creative Services a administrat bugetele de televiziune a opt clienți. Aceștia au consumat 12.689 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Cel mai mare cumpărător de publicitate TV al agenției Propaganda a fost compania Boromir, cu 4.026 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe tagetul comercial.

Alți clienți consumatori de publicitate TV: Farmec Cluj (3.885 GRP’30), Delaco (2.404), Duraziv (817) și Galli Gallo (664). Pe baza punctelor de audiență (GRP), clienții publicitari cumpără spații de publicitate la TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii