Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Optimedia (locul 10)

Zentiva.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Agenția Optimedia România, care activează în cadrul grupului Publicis România, a administrat conturile de media TV pentru 7 companii care au derulat campanii de promovare pe televiziuni. Acestea au cumpărat în total 40.686 de puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Optimedia se plasează pe locul 10 în topul agențiilor de media întocmit de „Forbes România”.

Cel mai mare client al Optimedia a fost producătorul de medicamente Zentiva România, deținut de compania farmaceutică Sanofi-Aventis, care a cumpărat 20.768 GRP’30 pe segmentul comercial de audiență. (Pe baza GRP-urilor, clienții cumpără spații de publicitate TV.)

Cel de-al doilea client al agenției a fost Petrom, cu 8.750 GRP’30. Alți clienți ai Optimedia pe TV: Covalact (3.764 GRP’30), Zenyth Pharmaceuticals (3.073), Alpha Bank (1.938) și rețeaua de magazine Profi (1.685).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii