Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Next Advertising (locul 11)

UPC-Romania.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Agenția independentă de publicitate full-service Next Advertising are o divizie de media care a administrat, în 2012, bugetele a 9 clienți pe televiziune. Aceștia au cumpărat 36.831 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), plasând Next Advertising pe locul 11 în topul întocmit de „Forbes România”.

Cel mai mare cumpărător de audiență TV din portofoliul Next Advertising a fost compania de comunicații prin cablu UPC România, care a acumulat 10.012 GRP’30 pe targetul comercial. (Pe baza punctelor de audiență – GRP se cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Cel de-al doilea mare client a fost compania farmaceutică Biofarm, cu 9.033 GRP’30. Alți clienți importanți al Next Advertising: Albalact (8.141 GRP’30), Marketing Clan (4.405), Banca Transilvania (3.032) și Qfort (1.177).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii