Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: MPG România (locul 15)

Porsche_Romania.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Media Planning Group România (MPG) este parte a rețelei internaționale Media Planning Group, divizia media a grupului mondial Havas. Anul trecut, MPG România a administrat bugetele TV a șase clienți. Aceștia au cumpărat pe targetul comercial un volum total de 14.956 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30). Astfel, MPG România se plasează pe locul 15 în topul agențiilor de media „Forbes România”, alcătuit în funcție de bugetele de puncte de audiență cumpărate de clienții lor.

Cel mai mare client al MPG România a fost Porsche România, importatorul mărcilor de automobile Volkswagen, Audi, SEAT și Skoda, care a cumpărat 4.655 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Alți clienți din portofoliul MPG România, care au consumat publicitate TV în 2012: Axa Asigurări (4.178 GRP’30), OBI România (2.471), Hervis Sports & Fashion (1.721) și Hame Babice (1.502), producător ceh de conserve din legume şi fructe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii