Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Mindshare România (locul 9)

Unilever.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Mindshare România, agenție membră a GroupM (WPP), deține în portofoliu său contul Unilver, al treilea în topul clienților cu cel mai mare consum de publicitate TV, în 2012. Unilever a cumpărat 61.754 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial, 18 – 49 de ani, urban. S-a plasat în urma Procter&Gamble și Orange.

Clienții agenției Mindshare au cumpărat 97.650 GRP’30 pe targetul comercial, plasând agenția pe locul 9 în topul realizat de „Forbes România”. (Se știe, pe baza GRP se cumpără spații de publicitate pe televiziuni.)

Pe locul secund în portofoliul Mindshare s-a plasat Johnson Wax, care a acumulat 8.952 GRP’30 pe targetul comercial.

Alți clienți cu volume mare de audiență consumate în 2012: Ford România (4.830), Flanco (4.188) și Boehringer Ingelheim (3.512).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii