Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Mediaedge:cia (locul 7)

Beiersdorf_AG.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Agenția Mediaedge:cia România (MEC), parte a rețelei internaționale ce operează în cadrul GroupM (deținut de WPP), a avut anul trecut 22 de clienți care au cumpărat publicitate TV. Aceștia au consumat un volum total de 132.151 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban). În topul întocmit de „Forbes România”, Mediaedge:cia se plasează pe locul șapte.

Cel mai mare client al agenției conduse de Bogdan Prăjișteanu a fost compania Beiersdorf AG, care deține printre altele brandurile Nivea și Eucerin. Acesta a cumpărat 37.157 GRP’30pe targetul comercial.

Pe cea de-a doua poziție în portofoliul Mediaedge:cia s-a plasat producătorul de lactate Danone, cu 23.412 GRP’30 (urban, 18 – 49 de ani). (Pe baza punctelor de audiență se cumpără spațiile de publicitate la TV.)

Alți clienți importanți ai Mediaedge:cia care au cumpărat audiență TV, în 2012: Colgate Palmolive (18.282), BCR (8.813), Strauss Group (8.519), Sandoz (7.401), United Romanian Breweries Bereprod (7.085).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii