Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: MediaCom România (locul 5)

proctergamble.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

MediaCom România, parte a rețelei internaționale MediaCom care este membră a GroupM (WPP), deține în portofoliul său bugetul Procter&Gamble, liderul publicității în România.

Pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), campaniile de publicitate TV ale companiei Procter&Gamble au obținut 78.710 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP). Aceasta se plasează pe locul întâi, după calculele „Forbes România”, în topul clienților cu cel mai mare volum de GRP-uri, în 2012, înaintea operatorului telecom Orange (75.000 GRP'30 pe targetul comercial). (Se știe, pe baza punctelor de audiență – GRP se cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Cei 17 clienți ai MediaCom România au acumulat un volum total de 137.305 GRP-uri, plasând agenția pe locul 5 în topul „Forbes”.

Alți clienți ai MediaCom România care au avut consum mare pe televiziuni, în 2012: Bayer (16.006 GRP-uri, 18 – 49 de ani, urban), PepsiCo International România (12.354), Dr Oetker (9.651), Baumax (5.025) și Star Foods (3.857).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii