Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Media Today (locul 17)

Catena
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Cel mai mare client pe televiziune al agenției independente Media Today, în 2012, a fost lanțul de farmacii Catena. Acesta a consumat pe targetul comercial 9.569 puncte de audiență. Bugetul Catenei a reprezentat 90,4% din volumul total al clienților agenției Media Today.

Cei cinci clienți ai Media Today au consumat 10.580 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP). Pe baza GPR-urilor, advertiserii cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Alți clienți ai Media Today care au cumpărat audiență pe targetul comercial: Boiron (445 GRP’30), Banca Comercială Carpatica (354), Suzuki (160), Carpatica Asigurări (51,3).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii