Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Media Direction (locul 12)

Volksbank.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Media Direction, agenția de media din cadrul grupului de comunicare BBDO România, a administrat în 2012 bugetele a 6 clienți care au cumpărat publicitate pe televiziune.

Aceștia au acumulat în total 35.075 de puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), plasând Media Direction pe locul 12 în topul „Forbes România”.

Anul trecut, cel mai mare client din portfoliul Media Direction a fost Volksbank, care a consumat 13.163 GRP’30 pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP). Pe baza GRP-urilor, clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Alți clienți importanți ai agenției au fost: Berlin Chemie (10.121 GRP’30), Bancpost (6.031), Scandia (3.804), Univer (1.400), producător de condimente.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii