Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Initiative România (locul 4)

orangetelecom.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Articol actualizat

În portofoliul agenției Initiative, parte a grupului de comunicare Lowe România, se află bugetul de media Orange, unul dintre cele mai mari de pe piața TV. Anul trecut, Orange a cumpărat 75.000 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), conform monitorizării Initiative.

Potrivit aceleiași surse, Orange se poziționează pe locul doi în clasamentul celor mai mari cumpărători de GRP’30 de pe piața TV (pe targetul comercial), după Procter&Gamble.  

Cei 16 clienți ai agenției conduse de Alexandra Olteanu au acumulat în total 153.000 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe segmentul 18 – 49 de ani, urban, conform Initiative.

Astfel, Initiative se plasează pe locul 4 în topul întocmit de „Forbes România”, în funcție de volumele de audiență TV cumpărate de clienții săi. (Se știe, pe baza GRP-urilor se achiziționează publicitatea TV.) Printre cei 16 clienți figurează și cei ai agenție BPN România, parte a grupului Lowe.

Cel de-al doilea mare client pe TV al agenției Initiative a fost rețeaua de magazine Lidl, cu un volum de 21.000 GRP-uri pe targetul comercial. A treia poziție a fost ocupată de producătoruld de bere Bergenbier SA, cu 13.800 GRP.

Alți clienți ai Initiative care au cumpărat volume importante de audiență în 2012: Johnson&Johnson (10.400), Provident (8.400), (Altex 5.500), conform datelor furnizate de agenției.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii