Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul agențiilor de media pe TV, în anul 2012: Aegis Media România (locul 14)

general_motors.jpg
„Forbes România” prezintă clasamentul agențiilor de media în funcție de numărul punctelor de audiență la TV obținute de reclamele clienților ale căror bugetele le-au administrat pe parcursul anului 2012. Punctele de audiență (GRP’30) au fost calculate pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Aegis Media România este un pool de media buying deținut de Aegis Group, companie de marketing și comunicare din Marea Britanie. În 2012, Aegis Media România a operat conturile de promovare pe TV pentru 11 clienți. Aceștia au cumpărat în total 22.807 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Cel mai mare client TV din portofoliul Aegis Media a fost General Motors România, importatorul mărcilor de automobile Opel și Chevrolet, care a cumpărat 6.847 puncte de audiență pe tagetul comercial (Gross Rating Point – GRP). Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Pe următoarele două locuri s-au plasat Nokia, cu 4.990 GRP’30 (urban, 18 – 49 de ani) și De Agostini, 3.954 GRP’30 (comercial). Alți clienți ai Aegis Media cu bugete mari consumate pe TV: SCA Hygiene (2.252 GRP’30), Lego Group (1.193), Niro Grup (1.085) și Philips (829).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii