Cautare




, Staff

Modă |
|

Topshop lansează colecția Idol Pre-Fall 2019

Colecția Idol Pre-Fall 2019, gândită și realizată de către Anthony Cuthbertson, directorul de creație Topshop, este modernă și de o calitate premium. O primă astfel de colecție a fost lansată în magazine și online în octombrie 2018.
SHOT_16_190619_TOPSHOP_032

Aceste colecții sezoniere sunt lansate pe tot parcursul anului, cea mai recentă versiune este programată să apară în magazine începând cu luna august a acestui an.

IDOL Pre-Fall 2019 exprimă esența rock&roll-ului din anii ’80, într-un stil modern și la o calitate excepțională. Nota îndrăzneață a colecției este oferită de detaliile metalice, imprimeurile animal print și materialele din piele.

Gândită într-un stil contrastant, piesele colecției sunt ușor de purtat, accesorizat și combinat. Colecția include piese cheie precum rochii metalize, body-uri contrastante, fuste rah-rah si topuri plisate.

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Înființat în 1960, în Cipru, Grupul Voici La Mode a fost partener în franciza pentru Marks and Spencer Cipru pentru mai bine de 60 de ani. În 2017 a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii