Primele 10 site-uri au vândut publicitate în valoare brută de 23,1 milioane de euro (rate card), în primele cinci luni ale anului 2018, reprezentând 48,8% din bugetul total de publicitate online, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Online (MIPO), realizat de BRAT.
Numărul de afișări ale celor 10 site-uri s-a ridicat la 1,57 miliarde, reprezentând 48,9% din totalul afișărilor.
Pe primul loc în top se află adevarul.ro, cu un volum de 5,62 milioane de euro (rate card), fiind urmat de gsp.ro, cu 5,23 milioane de euro (rate card), și olx.ro, cu 2,29 milioane de euro (rate card). Aceste cifre includ discounturile și gratuitățile acordate clienților.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).