Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

Tom Ford va lansa un ceas realizat 100% din plastic reciclat

Designerul american Tom Ford a anunțat lansarea unui ceas premium care este produs în întregime din plasticul recuperat din oceanele planetei. Mai exact, pentru un singur ceas va fi folosit materialul reciclat provenit de la 35 de recipiente din plastic care fuseseră aruncate în mare.
 aboneaza-te
Tom-Ford-Ocean-Plastic-Timepiece_img3

Denumit Tom Ford Ocean Plastic Timepiece, noul ceas va fi mesagerul designerului american, care își dorește să schimbe, prin intermediul acestui produs, felul în care oamenii privesc luxul. Pentru a fi consecvent principiului sustenabilității, Tom Ford a anunțat că sistemul prin care ceasul va fi distribuit cumpărătorilor va avea o amprentă de carbon neutră. Ceasul va fi Swiss Made, dar va avea un ambalaj reciclabil și va „călători” cu ajutorul energiei solare.
„În opinia mea, luxul etic este cea mai importantă dintre toate formele de lux. Este esențial să știm că nu purtăm la mână doar un produs de înaltă calitate, ci prin simpla lui folosire reușim să acționăm eficient în direcția îmbunătățirii situației planetei noastre”, a declarat Tom Ford.
Ceasul va fi disponibil începând cu luna noiembrie în toate magazinele Tom Ford din lume, la un preț sub 1.000 de dolari.
Inițiativa designerului american nu este singulară: și alte mărci importante din industria orologeră au demarat acțiuni de protejare a mediului înconjurător. Brandul elvețian de ceasuri de lux Breguet a încheiat un parteneriat cu organizația Race for Water în vederea conservării apei potabile și a protejării oceanelor de poluarea cu plastic. De asemenea, Omega a semnat un acord cu fundația pariziană GoodPlanet, prin care a produs, în 2012, filmul documentar Planet Ocean, care a obținut numeroase premii. La rândul său, Breitling militează împotriva poluării oceanelor și plajelor: în mai 2019, modelul Superocean Heritage a fost lansat în cadrul unei campanii ample de curățare a plajelor din Bali.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii