Cautare




, Contributor

Bani și Investiţii |
|

Tohani România, investiții de 6 milioane de euro în soiul Fetească Neagră

Anul trecut, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din industria locală a vinului - Tohani România – a produs un milion de sticle de Fetească Neagră.
Tohani Romania

Investiția în producția acestui vin se ridică la 6 milioane de euro, iar reprezentanții producătorului de vin au anunțat că și-au propus să facă din acest soi (Fetească Neagră), un brand de țară.

„Au fost necesari 15 ani de muncă până să consider că am ajuns la un rezultat demn de așteptările noastre. Am început din vie, am muncit pământul, am replantat zone întregi cu Fetească Neagră, am investit foarte mult în specialiști și în tehnologie. În 2011 am obținut prima medalie de aur, la nivel internațional, pentru Feteasca Neagră produsă la Tohani. A fost anul lansării unui vin deja emblematic pentru noi – Apogeum Fetească Neagră. Misiunea noastră este să facem din Feteasca Neagră de Tohani un soi referință pentru România în plan internațional. Am început timid, însă piața a testat, iar acum avem creșteri semnificative peste granite”, a explicat Virgil Mândru, CEO Tohani România.

Feteasca Neagră a devenit vedeta podgoriei, în 2020 reprezentând 75% din totalul de vin roșu vândut de Tohani. Producția de anul trecut a atins un nou record, fiind îmbuteliate un milion de sticle de vin cu eticheta Fetească Neagră.

Investiția în podgoria de Fetească Neagră s-a ridicat la 3 milioane de euro, în timp ce linia de vinificație dedicată a necesitat o investiție de 1 milion de euro. Pentru susținerea vinurilor produse cu acest soi – prin marketing local și prezență internațională – reprezentanții Tohani au alocat 2 milioane de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii