În plus, orice întârziere produsă din vina companiei de curierat înseamnă anularea costurilor de transport pentru client.
Noua ofertă, lansată de TNT în luna iunie, are ca laitmotiv o înșiruire de cifre, ușor de reținut: 1 2 3 4 5.
Pe scurt, clienții companiei beneficiază de garanții de livrare a doua zi, într-un număr record de localități din țară. Eventualele întârzieri sau erori sunt monitorizate de TNT, clienții sunt anunțați, astfel transporturile respective fiind gratuite, nefiind necesare niciun fel de alte demersuri sau reclamații. Acoperirea națională asigurată pentru livrările în următoarea zi este unică pe piața locală.
Deși pe piață există diverse alte oferte, Bogdan Drăgotoiu, Sales & Marketing Manager TNT România explică de ce este relevantă o astfel de variantă lansată de TNT: “Oferta noastră vine ca un răspuns față de solicitările și așteptările companiilor locale, dar și ale clienților finali. Ecourile acestor opinii sunt vizibile peste tot în mediul online, pot fi regăsite în relatările cunoscuților și în propriile noastre experiențe de consumatori. Cei care apelează la firmele de curierat se așteaptă la un serviciu rapid. Suntem în măsură să garantăm livrarea a doua zi, calitatea serviciului oferit fiind esențială pentru noi. Pentru companii, este vorba de efectul cuantificabil în bani al pierderii unor clienți din cauza incertitudinii privind momentul livrării unor produse. De asemenea, decalarea încasărilor ramburs, în urma unor livrări întârziate, are cu siguranță un impact negativ asupra fluxului financiar al oricărei companii, cu atât mai mult în cazul micilor magazine online”.
Indicatorul procentual de performanță în ceea ce privește livrările la timp asigurate de TNT în România depășește 99.3%. Numărul de clienți care utilizează soluțiile naționale a crescut în acest an cu 11%, comparativ cu perioada anterioară. De asemenea, sub aspect calitativ, oferta companiei a fost completată de noi soluții și variante cu valoare adăugată, disponibile în cazul transporturilor B2B și B2C, inclusiv instrumente electronice adaptabile comerțului online, pre-alert SMS pentru destinatari, mesaje de notificare cu sumele virate pentru plățile ramburs.
Curierii reprezintă actualmente o interfață între companii și partenerii acestora. Dincolo de argumentele financiare și de posibilele consecințe asupra viabilității unei afaceri, o bună reputație în fața partenerilor poate facilita câștigarea și loializarea acestora, constituind diferențiatorul decisiv în câștigarea de cotă de piață. “Suportul oferit de TNT, pentru prima dată pe piața locală de curierat, este garanția concretă a livrării în următoarea zi de la preluare, la nivel național. Ne asumăm această promisiune, pentru a oferi, mai departe, clienților noștri mai multă siguranță și control în derularea propriei afaceri, precum și capacitatea de a reacționa rapid în fața oricărei provocări logistice. Pentru beneficiarul final este esențial ca produsele achiziționate să fie livrate la timp, fie că e vorba de gadget-uri de ultimă oră sau cadouri aniversare”, a completat Bogdan Drăgotoiu, Sales & Marketing Manager TNT România.