Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

TLC prezintă un nou documentar despre Prințesa Diana

TLC prezintă viaţa Prinţesei Diana într-un documentar special de trei ore, „Prințesa Diana: Tragedie sau trădare?”, care folosește imagini în exclusivitate, printre care și un interviu cu Andrew Morton, biograful ei, cu difuzare joi, 31 august, începând de la ora 21.00 – la exact 20 de ani de la tragica sa dispariție într-un accident auto, informează Media Expres.
Anwar Hussein Archive Collection

Prințesa Diana: Tragedie sau trădare?” prezintă în profunzime povestea şi evenimentele care au condus spre tragedia morții Prințesei, explorând câteva teorii ale conspiraţiei legate de moartea sa.

Documentarul relevă noi detalii despre viaţa deloc uşoară a Prinţesei Diana din spatele cortinei regale, alături de Prinţul Charles, şi felul în care și-a protejat din postura de mamă cei doi fii.

Producția cuprinde și un interviu în exclusivitate cu Andrew Morton, biograful Prinţesei Diana, precum și alte interviuri cu prieteni ai Dianei, Mary Robertson şi James Colthurst, Ken Wharfe, garda ei de corp; Ingrid Seward, biograf al monarhiei; Kate Williams, istoric al monarhiei; şi jurnalistele Tamron Hall şi Deborah Norville.

În plus, actorul Richard Belzer, autorul unor teorii ale conspiraţiei, oferă diverse perspective asupra evenimentelor care s-au întâmplat în noaptea accidentului.

Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonați pe platformele de pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa, platforma Discovery VR, serviciile OTT Eurosport Player și Dplay, produsele TV Everywhere denumit generic GO, care include aplicațiile TVE și Discovery K!ds Play.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 țări și teritorii, în 29 de limbi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii