Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

TLC aduce în premieră emisiuni despre casă și grădină din portofoliul HGTV

Discovery Networks aduce în România pe televiziunea TLC, de luni până sâmbătă, emisiuni din grila HGTV, lider pe segmentul de emisiuni despre casă și grădină din portofoliul Scripps Networks Interactive, începând cu 4 mai: „Specialiști în renovări”, „Câștigător la loterie, cumpăr casă” și „Vânătorii de case”, informează Media Expres.
Andrey Stoychev

Programele de tip reality-show sunt destinate celor pasionați de conținut dedicat casei, având printre telespectatori nume celebre precum Michelle Obama, Reese Witherspoon și Seth Rogen.

HGTV este o televiziune extrem de populară, cu cifre impresionante la nivel global: numărul 1 în SUA pentru publicul din segmentul de vârste 25-54 de ani pentru cel de-al 12-lea an consecutiv, numărul 2 pentru femei și se află în continuă creștere în Polonia.

HGTV își continuă dezvoltarea accelerată în Europa, odată cu anunțul lansării în segmentul televiziunilor free-to-air în Germania, în luna iunie anul acesta.

Andrey Stoychev, Head of Commercial Development, Distribution, Sports and Commercial Operations Discovery CEEMCA (foto), a declarat: „HGTV are cel mai lung timp mediu de vizionare în Europa – 42 de minute – dintre toate canalele care difuzează conținut dedicat casei. În același timp, cercetările noastre locale arată că acest tip de conținut, cel despre casă și grădinărit, este foarte popular în România (59% dintre spectatori sunt interesați de acest tip de conținut). Astfel, prin aducerea conținutului HGTV pe TLC, ne dorim să le oferim telespectatorilor noștri sentimentul de „acasă” și tot ceea ce acesta implică: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. În același timp, suntem mândri că piețele din regiunea Centrală și de Est se află pe harta dezvoltării HGTV în Europa – credem cu tărie că acest tip de conținut alimentează pasiunile oamenilor pentru amenajarea casei, creează un spirit de apartenență la comunitate și funcționează pe diferite platforme pentru publicurile și partenerii noștri comerciali”.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MICI AUDIENȚE LA NIVEL URBAN – APRILIE 2019

Începând cu luna mai, calupul HGTV va fi difuzat pe TLC de luni până vineri, de la ora 14:00 și în weekend între 15:00 și 19:00 și cuprinde seria de renovări și design „Specialist în renovări” și emisiunile de vânătoare de case „Câștigător la loterie, cumpăr casă” și „Vânătorii de Case”.

Specialiști în renovări”, din 6 mai, de luni până vineri, începând cu ora 14:00 (67 de episoade a câte o oră), îi are în prim-plan pe Chip și Joanna Gaines, experți în domeniul imobiliar, care transformă casele dărăpănate în locuri de referință, contribuind astfel la reînsuflețirea a întregi cartiere. Alături de cumpărători, cuplul renovează locuințe care se află în locuri deosebite, dar care au un design neatrăgător sau se află într-o condiție precară.

Câștigător la loterie”, cumpăr casă, din 4 mai, în fiecare sâmbătă, în intervalul 15:00 – 17:00 (30 de episoade a câte 30 de minute), îl prezintă pe David Bromstad care îi acompaniază pe câștigătorii la loterii în căutarea unor case de vis. Indiferent de valoarea premiului, fericiții câștigători sunt interesați de piața imobiliară din întreaga lume. Vor cheltui toți banii pe un conac extravagant sau vor merge pe o investiție sigură? Telepectatorii vor afla ce se întâmplă atunci când oamenii obișnuiți pornesc în căutarea caselor, după ce au câștigat la loterie.

Vânătorii de case”, din 4 mai, în intervalul 17:00 – 19:00 (26 de episoade a câte 30 de minute), este găzduită de Suzanne Whang, emisiunea prezentând aventurile fiecărui om, cuplu sau familie care se află în căutarea casei ideale, învățând la ce anume să fie atenți și cum să hotărască dacă o locuință este cea potrivită pentru ei. Cu liste lungi de dorințe și opinii diferite, vor găsi aceștia ceea ce caută?

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – APRILIE 2019

Anul trecut, Discovery a achiziționat Scripps Networks Interactive, punând bazele celei mai de încredere companii în ceea ce privește portofoliul de emisiuni de familie, dominând spațiul de divertisment cu povești din viața reală. Noua companie include brand-uri cunoscute la nivel global, cum ar fi Discovery Channel, TLC, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Travel Channel și cel mai mare canal sportiv, Eurosport.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii