Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tirajul vândut al printului a scăzut cu 12% în perioada octombrie – decembrie 2017 față de același interval al anului precedent

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a publicat azi, 7 martie, cifrele de difuzare aferente perioadei octombrie-decembrie 2017 pentru cele 80 de publicații care au depus declarațiile în condiții regulamentare.
presa_scrisa.jpg

Se constată că în al patrulea trimestrul al anului 2017 mediile tirajului difuzat și vândut pentru toate publicațiile auditate de BRAT au rămas constante față de trimestrul anterior în timp ce media tirajului tipărit a scăzut cu aproximativ 1%.

Tirajul brut a fost de 6,57 milioane de exemplare pe ediție, în timp ce tirajul mediu vândut s-a ridicat la 860.000 de exemplare.

Față de trimestrul similar al anului 2016, în acest trimestru mediile tirajelor tipărite și difuzate au scăzut cu apoximativ 2% în timp ce tirajul vândut s-a micșorat cu aproximativ 12%.

Evoluția cifrelor de difuzare ale cotidienelor naționale comparativ cu trimestrul anterior (iulie – septembrie) se poate parcuge mai jos:

Adevărul – tiraj difuzat: – 10%

Click! – tiraj difuzat: 0%

Evenimentul Zilei – tiraj difuzat: -3%

Gazeta Sporturilor – tiraj difuzat: -6%

Jurnalul – tiraj difuzat: -2%

Libertatea – tiraj difuzat: -1%

România liberă – tiraj difuzat: -4%

Ziarul Financiar – tiraj difuzat: -2%

Ziarul Lumina – tiraj difuzat: 0%

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii