Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tirajele vândute ale ziarelor locale și regionale (iulie – septembrie 2016)

Sunt ziare locale și regionale care se pot lăuda cu tiraje vândute mai mari decât ale unor cotidiene naționale cu pretenții. Presa scrisă locală moare (încet) dar nu se predă.
ziare unu

Ziarul „Unirea” (Alba Iulia) a avut o medie de 14.362 de exemplare vândute pe ediție, în perioada iulie – septembrie 2016, conform declarațiilor de difuzare oficializate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Este cotidianul cu cele mai mari vânzări dintre titlurile locale și regionale monitorizate de BRAT.

Un alt cotidian local cu peste zece mii de exemplare vândute este „Jurnal Arădean”, cu o medie de 12.480 de exemplare pe ediție.

Cele două ziare locale au tiraje vândute mai mari decât ale unor ziare naționale precum „Evenimentul Zilei”, „România Liberă” sau „Adevărul”.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii