Cautare




, Contributor

Energie |
|

Tinmar Energy încheie un parteneriat cu SelfPay. Care este scopul acestei decizii strategice?

Tinmar Energy anunță un nou parteneriat cu SelfPay, compania care deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România.  
 aboneaza-te
1oct2020_Imagine_ApSelfPay (1)

Scopul deciziei strategice luate de Tinmar Energy, cel mai mare furnizor privat de energie din România, este de asigura clienților accesibilitate mult mai rapidă, în toată țara, prin cele 200 de stațîi de self-service amplasate în puncte cheie.

Dintotdeauna am căutat să facem lucrurile tot mai simple și mai ușor de accesat pentru cliențîi noștri, indiferent că vorbim de mediul urban sau rural. Datorită parteneriatului cu SelfPay, acum avem puncte de contact virtual în toată țara, amplasate în mari centre comerciale, piețe și diferite magazine. Digitalizarea este următorul pas pentru orice companie și noi ne dorim să evoluăm, tactic, cu pași mici dar siguri”, spune Carla Parnică – Marketing & Corporate Communication Manager, într-un comunicat de presa emis joi, 1 octombrie.

Noile puncte de contact virtual Tinmar Energy asigură clienților săi contact rapid cu departamentul de Client Service pentru a afla orice informație despre pachetele și ofertele companiei, dar și pentru a face o sesizare, arata sursa citată.

De asemenea, cu doar o atingere de ecran, clienții își pot vizualiza și plăti facturile sau pot introduce indexul pentru energie electrică și gaze naturale. Plata se poate realiza fie prin scanarea codului de bare de pe factura în format fizic, fie prin selectarea facturii din lista afișată în cont, încurajându-se astfel un comportament cât mai sustenabil, prin renunțarea la risipa de hârtie.

Prin parteneriatul cu Tinmar Energy, punem la dispoziția clienților partenerului nostru, o modalitate modernă, simplă și sigură, de a-și plăti facturile și, în același timp, de a interacționa cu departamentul Customer Service, metodă, care le permite să rămână în siguranță, limitând expunerea în spațîi publice și, totodată, îi ajută să câștige timp pentru alte activități”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

În prezent, rețeaua SelfPay numără mai mult de 5.000 de Stații de Plată, cu peste 150 de servicii disponibile. Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii