Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tinerii cu vârste între 18 și 25 de ani nu se mai uită la televizor

În cursul lunii octombrie a.c., au fost 1.934.000 de români cu vârste între 18 și 25 de ani, la nivel național, care au urmărit cel puțin un minut un program de televiziune. Cifra este mai redusă cu 194.000 față de acceași perioadă a anului trecut.
tineri_studenti_elevi.jpg

Cele 61 de televiziuni prezente în sondajele de audiență TV au suferit pierderi de audiență pe targetul de public cu vârste între 18 și 25 de ani, la nivel național, în cursul lunii octombrie, comparativ cu aceeași lună a anului 2013. Demn de subliniat este faptul că în octombrie 2014 s-a derulat campania electorală pentru alegerile prezidențiale, lucru care n-a atras deloc tinerii în fața televizoarelor. Adevărul este că nici n-au avut ce să vadă pe acest subiect! Mult mai palpitante au fost dezbaterile și mesajele din mediul digital, în special pe rețelele de socializare.

„Forbes România”, cu sprijinul agenției BPN România, vă prezintă pierderile suferite de televiziunile noastre pe segmentul 18 – 25 de ani (național, whole day).

În octombrie, programele Pro TV au fost urmărite de 1.750.000 de persoane distincte cu vârste între 18 și 25 de ani. Cifra reprezintă indicatorul de audiență reach și reprezintă numărul de telespectatori unici care au urmărit cel puțin un minut un anumit program de televiziune. Față de octombrie 2013, Pro TV a pierdut 215.000 de tineri la nivel național. Oricum, Pro TV rămâne stația cu cei mai mulți telespectatori pe acest target.

Antena 1 se plasează pe locul secund în topul „tinereții”, cu 1.655.000 de persoane, dar în scădere cu 233.000 față de octombrie 2013. Cea de-a treia poziție este ocupată de Kanal D, care a atras 1.549.000 de unici, un reach mai mic cu 291.000 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Trebuie subliniat faptul că toate cele 61 de televiziuni sunt în pierdere pe terenul „tinereții”. Cele mai mari pierderi în decurs de un an le-au înregistrat televiziunile Acasă TV (510.000 unici), TVR 2 (483.000), B1 TV (412.000), Euforia TV (431.000), Kiss TV (450.000), Prima TV (383.000), TVR1 (365.000) și Național TV (360.000).

De asemenea, trebuie menționat faptul că 13 televiziuni au înregistrat în octombrie un reach de peste un milion de telespectatori unici, între 18 și 25 de ani.

Stațiile cu cei mai puțin tineri la nivel național (dezavantajate și de acoperirea tehnică) sunt: Hit Music (275.000 unici), Mynele TV (248.000), Comedy Central Extra (211.000) și CBS Reality (136.000).

Articol realizat cu sprijinul BPN România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii