Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Travel |
|

Tichetele de vacanță au impulsionat turismul intern în 2016

Pachetele turistice în România cumpărate în 2016 cu vouchere de vacanţă au totalizat aproximativ 10 milioane de euro, o sumă de aproape patru ori mai mare faţă de 2015 şi de şase ori mai mare faţă de 2014, potrivit datelor prezentate miercuri de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), care estimează o creştere de 38 de ori a valorii în 2017, dacă vor fi acordate tichetele de vacanţă în valoare de 1.450 de lei pentru fiecare bugetar, promise de PSD, informează NEWS.RO.
turism-romania

În 2016 au fost acordate 1,1 milioane de vouchere de vacanţă, potrivit informaţiilor furnizate de ANAT de la Ministerul Finanţeor, un număr de 3,5 ori mai mare faţă de 2015 şi de 5,5 ori mai multe decât în urmă cu doi ani, când au fost date angajaţilor 207.000 de vouchere de vacanţă.

Suma de 10 milioane euro, aferentă vacanţelor cumpărate cu vouchere de vacanţă în 2016, a contribuit semnificativ la creşterea turismului intern, ANAT anunţând la finalul sezonului estival un plus de vânzări de 15% prin agenţiile de turism.

Alin Burcea, președintele ANAT, a spus: „Anul trecut au fost acordate vouchere de vacanţă numai în sistemul privat, instituţiile publice având, în continuare, interdicţie pentru acest stimulent salarial. Dacă de la 1 iulie fiecare bugetar va primi vouchere în valoare de 1.450 de lei, şi le va şi folosi în acest an, valoarea aferentă anului trecut ar putea creşte de 38 de ori. Pentru industria turismului vor fi mai mulţi bani pentru investiţii în creşterea calităţii seriviilor”.

Cele mai multe vouchere au fost folosite anul trecut pentru cumpărarea de sejururi în staţiunile balneare, pe litoral şi în Delta Dunării, destinaţii care au înregistrat vânzări mai mari cu 18%, 12%, respectiv 20%.

Potrivit operatorilor din turism, Delta Dunării a fost revelaţia sezonului în preferinţele turiştilor, care au petrecut, în medie, trei zile de vacanţă.

CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA ONLINE – ANUL 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii